Powered by Smartsupp
Vælg land

Er min ordre afsendt?

Når din ordre er under afsendelse, vil du omgående modtage en e-mail indeholdende en trackingkode fra det valgte fragtselskab. Husk at tjekke både din indbakke og eventuelt spam-mappen for denne e-mail.

 

Desværre kan du ikke ændre eller annullere din ordre, når du har modtaget trackingkoden. Men vi er altid klar til at besvare spørgsmål eller hjælpe dig med din ordre.

Du kan kontakte vores kundesupport på følgende måder:

 

  • Via e-mail på kontakt@bents-webshop.dk, og vi garanterer svar inden for 24 timer på hverdage.

  • Alternativt kan du ringe til os (dansk eller engelsk) på telefonnummer +45 61108805. Vores telefonlinje er åben fra kl. 09:00 til 18:00 i alle hverdage.

 

Hvis din henvendelse vedrører en eksisterende ordre, bedes du venligst have dit 6-cifrede ordrenummer klar, da dette vil fremskynde vores supportproces og sikre en hurtig og effektiv behandling af din henvendelse.

Brug for hjælp?

Kontakt os på:

+45 61 10 88 05

Alle hverdage fra 10:00-18:00


Kundeservice

Åbningstider

Mandag-torsdag:10:00-16:00
Fredag:10:00-16:00